Våran Tisdag!


Linn & Noe kom hit till oss idag och vi drog ner på stan och strosade runt lite, käkade lunch, barna busade i lekparken, åt glass och hade det mysigt i det härliga vädret!

Liam vägrade som sagt sova lunch/middag så han vart riktigt övertrött och jag hade hoppats att jag skulle kunna hålla han vaken till kl. 18 - 18.30 men det gick som sagt inte och efter vi kommit hem så somnade han efter 20 minuter...
Gick inte att hålla han vaken...

Så nu ligger han i sin säng och sussar men är snart dags att väcka honom igen så vi kan äta lite middag, sen hoppas jag att han håller sig vaken en liten stund för att sedan gå och lägga sig för natten så han orkar med dagis imorgon!

Skönt att älsk är hemma och ledig imorgon! ♥

Det vart även några bilder tagna med telefonen i lekparken så det kommer upp senare när jag orkar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0