Våran Måndag!


Den har vart helt fantastisk! ♥

Soligt, varmt och allmänt trevlig... har vart varmare ute än vad det har vart inne... hela 24 grader i skuggan... härligt härligt!
Hoppas bara att det ska fortsätta såhär!

Liam & jag har vart ute i stort sätt hela dagen idag, imorse gick hela familjen ut och busade i sandlådan tills det var dax att gå in och äta lite lunch och sova middag...
När Liam sedan vaknade strax innan 14 så fick han lite mellis sen var det bara att klä på oss igen för att gå ut igen!
Vid 16.30 tiden gick vi in och fixade iordning middag som idag vart potatismos, bacon & kokta ärtor... snabbt, smidigt & gott! :)
Precis innan jag började med maten så vispade jag ihop en smet till sockerkaka som sedan fick stå inne i ugnen medans vi käkade! :)
Den vart lagom klar när vi hade ätit färdigt så det var bara att duka av och dona i köket för att sedan ta med sockerkaka ut och sätta oss hos Karin på baksidan och fika! :)

Efter vi hade fikat klart och busat på baksidan så tog vi och gick hem för att ta oss ett härligt kvällsbad tillsammans sen fick Liam sin välling och ska nu nattas...
Som jag sagt tidigare så vill jag ju att han ska sova innan 20 men idag vart det lite längre! :)
Men han är rätt tröttis så det lär nog inte dröjja länge innan han somnar, ska ju upp tidigt imorgon bitti och iväg till dagis! ;)
Skönt att han ska till dagis imorgon så man kan vila några timmar iaf! :)
Men ska nog ta och dammsuga & svabba golven + rengöra badrummet imorgon när han är borta... men det går iofs. ganska så fort! :)

Har även satt på en maskin med tvätt som jag väntar på att den ska bli klar så jag får hänga upp den för att sedan bara inta sängläge och slå på någon bra film...
Och hoppas på att smärtan i ljumskarna vill släppa lite granna!


Det är vad vi har gjort idag... har vart en helt underbar dag, förutom att jag haft nå grymt ont men man kan ju som sagt inte sitta inne och uggla en sådan här underbar dag!
Och speciellt inte va inne hela tiden utan jag vill gärna att Liam ska roas... hur ont jag än har så låter jag honom inte leka för sig själv hela tiden eller bara glo på tv´n utan vill att han ska va ute så mycket som möjligt!
Så självklart har jag ondare nu, men jag ska inte klaga för det! :)
Min underbara son går i 1.a hand! ♥


Hoppas ni haft en lika bra och underbar dag som vi har haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0