Våran dag i ord!

Det börjar närma sig för bebis att komma ut nu och det känns verkligen! ♥ Vi längtar så efter vår 2.a lilla solstråle! Idag har det vart en ganska så lugn dag då Liam har vart på dagis, jag har både dammsugit, svabbat golven, plockat & donat lite och även hunnit vila ett tag innan det var dags att hämta hem vilden igen! :) Passade även på att cykla ner på stan efter att jag hämtat Liam och hämtade ut hans & lilla pyrets paket! Och självklart vart det en varsin glass när vi ändå var nere på stan och vädret var ju bara så härligt! Men jag fick enorma känningar i magen & foglossningen kom smygandes så det tog ett tag innan vi kom hem, men var skönt att va ute och röra på sig så det var det värt! Men jag kanske borde börja ta det lite lugnare och försöka vila så mycket som möjligt! :) Iallafall när vi kom hem så stannade vi ute ett tag så Liam fick springa runt och roa sig lite, även Anki kom ut ett tag! Man måste ju passa på att va ute så mycket som möjligt när man har detta underbara vädret! Det var ju tänkt att Liam och jag skulle gå ut i skogen och gå, han älskar ju som sagt att vistas i skogen och det gör jag också! :) Men eftersom jag hade sådana känningar i magen och foglossning så höll vi oss på framsidan! Hoppas dock att jag ska va piggare och inte ha så ont imorgon så vi kan gå ut i skogen! Öppnade även paketet och visade Liam vad som var i... Oj så glad han blev, kom genast och tog Pippi & kramade om henne hårt! :) Liam älskar verkligen Pippi, han är så go! ♥ När vi kom in var det dags att sätta fart med middagen som idag vart Fiskgratäng! Riktigt smarrigt var det! :) Sen har vi bara myst, kollat tv, badat och nu ligger vi i sängen... Liam ligger och myser med Pippi & läser en bok medans jag ligger och mobilbloggar! (Orkar inte sitta vid datorn!) Det har vart en underbar dag idag utan en massa trots, det gillar jag! :) Men nu ska jag natta vilden för att sedan gå och lägga mig själv. Så jag säger godnatt nu då min kropp är helt slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0