Usch, Tvi och Blä...


Vet inte vad det är men har börjat må fruktansvärt illa... så nu ska jag ta min vattenflaska och lägga mig i sängen och bara njuta resten av kvällen framför någon bra film...
Hoppas dock att jag ska somna ganska så fort...

Det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu om ALLT...
Hur mitt liv kommer se ut, vilken press jag har på mig när lilla pyret har kommit ut då det är 5 års kontroll 2012...
Allt känns riktigt jobbigt just nu, men jag är samtidigt väldigt lycklig över hur mitt liv ser ut idag, har fått världens underbaraste son och har lilla pyret i magen!

Även om vissa dagar är väldigt tunga att gå igenom nu så känner jag mig samtidigt lycklig, deprimerad, sorgsen och allt sånt där på samma gång...

Jag vill bara att allt ska va över
, att lilla pyret ska komma ut till oss så vi blir en hel familj och bara har det bra tillsammans! ♥
Idag köpte jag även hem det sista till bebis, blöjor, servetter, olja m.m så nu är precis allt inhandlat & klart här hemma... Så välkommen ut `´Lillen`´ nä du är redo! ♥

Längtar också tills den dagen då jag äntligen får börja träna igen och köra på... jag ska nå mitt mål & må bra igen och jag hoppas verkligen att jag kommer göra det också!
Bara att ge gärnet! :)

Nä... illamåendet tar knäcken på mig så ska slänga mig i sängen nu! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0