Underbara Torsdag!


Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår men fortfarande massa tankar, oro osv. som finns inom mig!
Älsk skulle egentligen jobba sista dagen för denna veckan idag men då vi sovit väldigt lite inatt och jag mått dåligt, haft sammandragningar, förvärkar och allt sånt där så tog han ut en akut semesterdag!
Känns väldigt tryggt att ha honom hemma samtidigt som jag ändå tyckte han skulle gå och jobba!
Men han är bara för underbar! ♥
Så nu har vi både idag, Fredag & Lördag tillsammans hela familjen, hur underbart är inte det! :)

Sen jobbar han bara Söndag, Måndag Tisdag och är ledig Onsdag, jobbar Torsdag och sen ledig Fredag, Lördag & Söndag! :)
Mycket lediga dagar nu så man kan ju hoppas att bebis vill komma ut under någon av dagarna som han är hemma om nu lillen i magen vill titta ut tidigare än beräknade datumet som är den 9.e Juni! :)

Idag har vi bara myst och haft det bra, vart iväg och kollat lite kläder på den stora rea´n dom har här men hitta inte så mycket så vart bara 2 par träningsbyxor till mig och 1 t-shirt till Liam!
Känns samtidigt så onödigt att köpa massa kläder till mig just nu, kommer ju bara va förstora för mig sen ändå så känns som sagt väldigt onödigt! :)
Bättre och vänta tills jag är nöjd och jag nått mitt mål!
Sen vart det även lite handling av dagens mat som fick bli Tacos, handlade även jordgubbar som vi ska smaska på senare med glass! ;)

Älsk cyklade och hämtade hem vilden från dagis och då passade jag på att fixa och dona med våran rabatt på framsidan, satte ner lite nya blommor och gjorde fint! :)

Nu ska jag ta och gå ut och mysa med mina 2 fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0