Tung, anfådd & helt slut...


Så känner jag mig nu... dessa 10-11 kg som jag har gått upp denna graviditeten känns verkligen!
Det börjar bli sjukt tungt och jobbigt att andas titt som tätt!
Såhär dålig kondition som jag har nu var det många år sedan som jag hade! :)

Det ska bli riktigt skönt när lilla pyret är ute och man kan börja gå ner i vikt igen! :)
Längtar faktiskt till den dagen då magen försvinner och jag kan börja röra på mig och få tillbaka min kondition som jag hade innan!
Ska bli så skönt att börja träna igen! :)

När jag väntade Liam så gick jag upp 12 kg, efter graviditeten & förlossningen dröjde det inte länge förns jag hade gått ner 25 kg! :)
Så jag hoppas att efter denna graviditet & förlossning att jag ska gå ner en massa mer än vad jag har gått upp! :)

Jag har ju mitt mål som jag ska nå och dit ska jag komma en vacker dag... men man får ta en dag i taget!
Först och främs när lilla pyret har kommit ut så blir det bara en massa mys och ta det lungt, men sen så ska jag börja köra igång med träningen lite lätt för att sedan börja på allvar!

Nu är det inte alls länge kvar tills lilla pyret är beräknat att titta ut... endast 32 dagar kvar till bf, sen kan man ju alltid gå över 2 veckor men kan också komma 2 veckor innan! :)
Ska bli spännande att se när den lilla är redo att titta ut...

Med Liam gick jag över bf med 4 dagar!

På Onsdag är det dax för MVC besök igen, då kommer det ta lite extra tid då vi ska skriva en sammanfattning om hur min graviditet varit denna gången sen ska vi även skriva en förlossningsberättelse som hon sen skickar in till förlossningen! :)
Inte för att jag har någonting att skriva riktigt... ända jag vill ha är lustgasen nå annat vill jag absolut inte ha!

Men vem vet, kanske inte alls bli en lika lätt & snabb förlossning som jag hade med Liam 2009 utan det kan ju va en förlossning som tar tid, är jobbig, är riktigt smärtsam... man har ju lixom ingen aning!
Jag kan ju bara gå efter hur det var när jag låg på förlossningen med Liam...
En graviditet & förlossning ser ju i stort sätt aldrig likadana ut! :)

Men jag längtar så sjukt mycket efter den dagen då jag får upp lilla pyret på bröstet! ♥
Då vi äntligen är en hel familj på 4! ♥

Ni är mitt allt och kommer alltid att vara det! ♥

Har jag packat BB-väskan?!?!? Näää... så det är nog på tiden att jag gör det nu!!!
Jag har bara dragit på det hela tiden så idag är det ett måste att få det gjort så det INTE blir som när jag väntade Liam! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0