Trycker på...



Det trycker på neråt och känns väldigt skumt... Kanske vill lilla pyret komma ut tidigare?! Det vet man ju aldrig...
Med Liam gick jag över bf med 4 dagar... och med lilla pyret i magen är det nu endast 39 dagar kvar till bf! ♥

Det är så svårt att förklara hur det känns, men känns typ som det är något som försöker borra sig ut och som om jag kissar eller ska kissa på mig! :)
Hela magen känns som den ska sprängas då h*n buffar med rumpan! :)

Jag hade aldrig såhär när jag väntade Liam... då som första värkarna eller att jag kände någonting förns jag låg inne på förlossningen! :)
Där gick det undan...

Man kan ju säga såhär att jag engentligen inte vet hur en "riktig" förlossning är då jag endast kom in på förlossningen och efter 1.a krystningsvärken så kom Liam ut efter 7 minuter!
Hade aldrig några förvärkar, värkar, smärta eller någonting under hela graviditeten... kändes inte ens att jag var gravid knappt!
De första småvärkarna fick jag först när vi låg inne på förlossningen och jag fick på mig CTG kurvan!

Denna graviditet har jag dock fått känna på lite smärta som foglossning, att jag är totalt slut i kroppen, ont i ryggen, illamående och så...
Men är ingenting jag klagar över, att va gravid ska ju inte va smärtfritt precis! :)

Så det ska faktiskt bli riktigt spännande att se hur denna förlossningen komme rbli om det kommer gå undan här också eller om jag får uppleva riktig smärta! :)
Det återstår ju att se när dagen kommer!

Men det återstår att se hur det blir med denna lilla klimpen, antingen kommer h*n tidigare än bf eller efter bf! :)
Ska bli spännande detta!

Vi längtar iaf. nå enormt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0