Tjolahoppsansa!


Så har älsk åkt till jobbet, så skönt att det är sista dagen för denna veckan! :)


Väntar på att lillherren i huset ska vakna så vi kan klä på oss och gå ut, man får passa på när vädret är bra och innan regnet kommer! (Om det nu kommer nå regn som dom sagt)
Funderar som sagt på att gå en långpromenad runt golfbanan, men hittade inte stegräknaren så jag tror nog att jag har kastat den... dumt dumt!
Men jag hittade en app till telefonen, men tror inte den räknar själva stegen man går utan hur långt man går så ska ta och ta ner den appen till telefonen och sen ge oss ut på en promenad när Liam vaknat! :)
Kan kännas skönt att se hur långt man har gått!
Sen är det ju inte säkert att just appen funkar som den ska, men det återstår ju att se...

Huvudsaken man kommer ut på en promenix!


Jag har även ringt och pratat med min käre mor! ♥
Och hon hade vart in till Johanna och hämtat barnkläderna, wohooo... så nu får vi se när dom kommer hit med dom, då vi inte kommer åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar innan lilla pyret har kommit ut till världen! :)
Åhh, det är ju så mysigt att kolla runt och grejja med små barnkläder! :)


Nähäpp, om jag skulle ta och göra mig iordning så jag är färdig när Liam vaknar så det bara är att byta blöja & klä på honom kläder för att sedan bege sig ut i det härliga vädret! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0