Tjolahopp!


För en gång skull känner jag mig riktigt pigg & fräsch just nu! ;)
Har roat mig själv och fräschat upp mig lite granna med ett härligt varmt bad, fixat & målat naglarna och sitter nu med en ansiktsmask på mig (ska sitta i 15 minuter) och innan dess så var det någon kräm man skulle rengöra ansiktet med! ;)
Så nu känner man sig riktigt ren och fräsch som sagt!
Har även klippt älsk eftersom det inte vart av igår... ;)
Så nu är även han fin! ♥

Idag blir det att åka ut till Magnus, Lina & lilla Emelie och grilla och ha det lite mys så kanske blir det några bilder tagna... det återstår som sagt att se!
Jag orkar verkligen inte gå på stan idag då jag har så fruktansvärt ont till och från hela tiden sen är lilla pyret inte stilla en sekund i magen utan ska buffa på med rumpan och försöka röra på sig hela tiden!
Så idag är h*n riktigt vild där inne! ♥

Men det ska bli riktigt mysigt att komma ut på "landet" och bara ha det mys!
Tråkigt att älsk ska jobba imorgon bara men så är det! :)

Jag ska även ta och fixa håret, sminka mig lite och göra mig färdig innan Magnus kommer och hämtar upp oss!
Men är nog ett tag kvar då dom hade någon städdag där ute där dom bor!

Hoppas ni får en underbar Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0