Tillfällig header...


Pillade ihop en snabb header för tillfället, men ska ändra så den inte är så stor och göra en helt ny senare när jag har mer tid och orka att sitta framför datorn!!!

Jag är ju en rosa människa, älskar ALLT som har rosa färg... :)
Har alltid vart rosa som gällt för mig!
Rosa & svart är mina aboluta favoriter, sen finns det ju andra snygga färger också...

Skulle vilja ändra hela bredden på bloggen, men nackdelen är att bilderna man har lagt in kommer utanför kanten osv. så inte så värst snyggt och kul att ändra på bredden då! :)

Jag gillar som sagt enkla, snabba men fina designer utan en massa krumelurer och grejjer! :)
Så dessa duger alldeles utmärkt för mig...

 

Ytterligare en ny header men mindre! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0