Testa att mobilblogga!

Idag har det som sagt vart en helt underbar dag! ♥ Haft mamma/mormor & pappa/morfar här på middag och haft det supermysigt! Mamma/mormor & pappa/morfar kom lagom tills det var dax för mig att cykla och hämta hem vårat charmtroll från dagis... När jag hämtade Liam på dagis så var han helt uppskrapad i ansiktet, han hade tydligen ramlat när dom var ute. Liam hade sprungit i gruset och rasat och istället för att ta i med händerna som han alltid annars gör så hade han druttat med huvudet/ansiktet först... Sötplutten min! Han hade dock inte blivit så ledsen utan reste sig upp och började springa runt igen... En liten hårding! :) Vi har nu ikväll tagit en promenad ner till fåren hela familjen och så söta små lamm det var där, skulle lätt vilja ta med en hem! :) Det känns att jag har vart ute och gått... Ont i ljumsken, svanken, höften, ryggen, mellan bena (blygbenet) och är helt slut... Tur att min underbara T är duktig på massage så det ska jag få nu ikväll... Härligt härligt... ♥ Min stora kärlek, med dig är jag hel! ♥ Älskar dig! ♥ Innan vi gick ner så satte jag på en maskin med bebiskläder som vi fick av underbara Johanna så nu väntar jag bara på att maskinen ska bli klar så jag kan kasta in nästa maskin med bebiskläder! Så fina kläder och så mysigt med små kläder igen... Längtar som en tok efter lilla pyret! ♥ Det är full rulle i magen nu, hela magen puttas ut och så mysigt att gosa med bebis och få tillbaka en liten kick! :) Nu ska jag fortsätta mysa med mina två underbara! ♥ Som sagt Fredag idag så Liam får va uppe lite längre, men tror dock han vill sova snart... Han har ju blitt förkyld igen, va iofs. länge sedan han var dålig nu.., Mamma & pappa's fina prins!!! Jo juste... Gjorde en egen namntavla till Liam idag, jag har gjort en tidigare också! Varför skicka efter när man har program på datorn och en riktigt bra fotoskrivare??!! Sen kan man få tavlan precis som man vill ha den, kommer nog bli fler sådana och speciellt när lilla pyret kommer ut! Finns ju massa man kan gå efter på nätet, så jag testade göra en och vart riktigt nöjd! Nä mysa med mina fina var det... ♥


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

tror du att du kan skicka fotoshop till mej igen?

2011-05-06 @ 23:25:29
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0