Suck!!!

Idag har jag & Liam inte vart världens bästa vänner precis om man säger så!!! Han har gått mig totalt på nerverna, vart allmänt trotsig, gnällig, arg, kastat saker omkring sig, gjort allt som han mycket väl vet om att han inte får göra!!! Säger man åt honom går han in på sitt rum och sätter sig i ett hörn och börjar låtsas gråta, allt för man ska tycka synd om honom. Likaså har han börjat slå när man säger till honom och vart han fått dom dumheterna ifrån har vi ingen aning om... Om det är från dagis för annars har han aldrig sett någon slå nån!!! Att va gravid, ha denna smärtan + en grymt trotsig unge nu är inte alls roligt!!! Men Liam är min ögonsten och jag älskar honom över allt annat på denna jord! ♥ Men som sagt det är bara gilla läget och ta dagen som den kommer, är väldigt glad att dessa dagar är väldigt få!!! Hoppas morgondagen blir mycket bättre, då ska även Liam till dagis så jag har ett tag att vila upp mig på! :) Men imorgon ska jag ta och städa lite här hemma och packa ner det sista i BB väskan... Nog med klagomål nu!!! Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0