Städatajm!


Lämnade Liam på dagis till kl. 8 sen har jag hållt på med städning här hemma...

Riktigt skönt när det blir gjort, allt är inte klart ännu men har tagit ut allt ur garderoben och dammsugit + svabbat golvet där inne och ställt in allt igen.
Rengjort hela badrummet, dammsugit, svabbat och allt de där!
Tvättat upp 1 maskin med tvätt och hängt upp den och väntar nu på att den 2.a maskinen ska bli klar så jag kan hänga den också!

Älsk har damsugit hela lägenheten så det är bara svabbningen kvar där.
Vi har även fixat skötbordet till bebis och så har jag dammsugit och fixat babygymmet som jag tvättade för ett tag sedan!
Så nu är det helt rent och klart att användas när bebis kommer! :)

Ska putsa fönstrena senare men nu ska vi ta och fixa iordning lite lunch! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0