Skönt...skönt!

Har hunnit med nästan allt som jag tänkte försöka hinna med idag innan vilden kom hem från dagis! :)
Känns faktiskt riktigt skönt, vi hann även vila i 1 timme så nu känner man sig riktigt pigg!
Det är så skönt när både jag & älsk städar tillsammans även om jag gör det "grovaste" jobben men allt går så mycket snabbare så man hinner ju med så mycket mer än om jag skulle göra det själv!

När älsk gick och hämtade hem Liam så passade jag på att göra det sista med att skura golvena & diska upp den lilla disken som var! :)

Listan som jag skulle försöka hinna med idag:

Kasta in en maskin med tvätt → Klart
Dammsuga & svabba alla golven → Klart
Plocka och dona → Nästan Helt Klart
Göra iordning Liam´s rum med alla hans leksaker → Klart
Fixa iordning köket → Klart
Laga iordning lite lunch → Klart
Vika och lägga/hänga in den torra rena tvätten + hänga upp den nytvättade! → Klart


Det är lite småplock kvar att göra med lite papper och så men det gör jag titt som tätt nu när jag är ensam hemma med Liam! :)
Däremot har jag lite värk och sammandragningar titt som tätt så ska lugna ner mig lite granna, som tur är det tyngsta gjort! ;)

Jag ska även ta och göra iordning en äppelpaj (smulpaj) som vi kan smaska på sen och även bjuda grannarna! ;)
Dom ska ju åka med oss till MVC & Eskilstuna Sjukhus imorgon bitti!
Annars skulle vi aldrig hinna med det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0