Skitdag!!!



Lika tråkigt och trist väder idag... om det ändå kunde bli varmare & att solen ville titta fram!
Men dom har LOVAT att det ska bli finare väder till helgen så man får väl hålla tummar & tår att det stämmer också! :)


Lillfisen är på dagis och själv ska jag passa på att tvätta alla fönstrena när vädret ändå är grått och mulet! :)
Sen blir det nog att vila en stund efter vi har käkat lite lunch...
Som tur är så drar inte älsk till jobbet förns efter 14 idag men imorgon ska han va där till 13 igen så blir en lång dag då...
Hoppas dock att vädret blir kanon så vi kan va ute mesta delen av dagen då Liam är ledig från dagis!

Känner att denna dagen kommer bli skit... känner mig inte alls på topp idag... mår skit, känner mig nere, deprimerad och allt...
Livet är som rena bergodalbanan ibland... och precis en sådan dag har jag idag...
sjukt mycket tankar som bara snurrar och snurrar... önskar bara att allt kunde va över...
Det har INGENTING med graviditeten att göra utan en massa annat skit...
Man vill bara försvinna för ett tag för att sedan komam tillbaka och må kanon!

Nä, om man skulle ta och sätta fart med fönstrena så dom blir klara!

Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0