Skit app...


Appen jag tog ner till min iPhone funkade ju inte alls som den ska, så ska absolut inte köpa skiten...
Tur man får testa den innan man köper, den registrera inte ett dugg när jag gick runt här hemma!

Ska ta och köpa mig en ny stegräknare, alltid kul att ha...
Blir så arg på mig själv att jag troligen har kastat min gamla stegräknare, den funkade ju klockrent...
Eller så ligger den på något ställe här hemma, fast har letat som en tok hela morgonen efter den...

Aja, nu ska vi iaf. gå ut och gå... tråkigt att inte se hur långt man går bara... eller hur många steg man går!
Bara gilla läget! :)

Tjiiing!


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

vad var de för app?

2011-05-05 @ 15:01:28
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0