Sjukt seg...

Sitter på balkongen och väntar på att Liam ska vakna så vi kan ta oss en lång härlig cykeltur i det underbara vädret... Även cykla in till fåren på hemvägen! Nu hoppas jag bara att jag inte kommer få allt för ont... Skulle va så skönt att va ute ett tag när vi kommer hem också så Liam kan leka av sig lite granna... Denna dagen kommer va väldigt lång då älsk började jobba kl. 13 istället för den vanliga tiden som är 15... Men samtidigt är det rätt skönt! :) Jag försökte vila lite när Liam gick och la sig och sov men var snart uppe igen... Jag kan verkligen inte sova, vet inte varför! Är väl någon omedveten oro eller nå sånt! Nä avslutar detta inlägg och gör mig iordning sen får jag nog ta och väcka vilden så han inte sover bort hela dagen! :) Han verkar va riktigt tröttis idag fast han har sovit kanon hela natten..,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0