Sådär ja...

Då var man nyklippt & kanon nöjd! :) Så skönt att bli av med det slitna "långa" håret...(speciellt nu innan lilla pyret vill komma ut) Nu ska jag bara blondera det också sen är allt kanon! På hemvägen hämtade vi hem vilden från dagis och alldeles strax ska jag åka iväg och handla lite granna till ikväll då vi ska grilla lite korv & ha det myspys här hemma! ♥ Ska även handla hem lite för imorgon då vi ska ut till Magnus, Lina & lilla Emelie och grilla och ha det allmänt mysigt! Vi ska ta och grilla oxfile'e sen vad det blir till får vi se! :) Har inte ens ork att sitta framför en dator att blogga så det är väldigt skönt att ligga/sitta på balkongen och blogga från iPhonen! Love it! ♥ Aldrig någonsin haft en bättre telefon... Kommer aldrig byta! :) Iofs slår ingen kameramobil Nokia N8, som jag knappt hade 4 månader innan jag skaffade en iPhone... Jag har alltid vart emot allt som har ett äpple på sig men är klart de bästa som finns nu! :) Har inte så mycket att blogga om så jag avslutar här... Kanske kommer in någon bild på klippningen senare! Hoppas ni får en mysig Fredag... Tjiiiiing! ♥


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

visa bild då :D kram

2011-05-20 @ 22:31:00
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0