Så var det Måndag igen!

Måndag - Ny vecka med nya möjligheter!


Som vanligt så vaknade jag kl. 05 imorse, det slår ju aldrig fel... Men kroppen ställer väl om sig för vad som komma skall!
Minns att jag var exakt likadan i slutet när jag väntade Liam, sov knappast någonting, vaknade jättetidigt på mornarna och kunde verkligen inte sova!

Nu har jag precis kommit hem från att ha vart och lämnta vilden på dagis så nu blir det bara att slappa innan det är dax att fixa iordning lite tidig lunch till mig & älsk innan vi ska dra in till Eskilstuna på tillväxtultraljud!
Ska va där inne kl. 13 så måste ju åka strax efter 12! :)
Känner mig lite nervös, men det ska nog gå bra... det är ju bra dom kollar upp så allt är som det ska och att lilla pyret växer och frodas!

Idag är det Anki som hämtar hem Liam från dagis, ska bli kul att höra vad Liam sa när han såg att det var Anki som kom och inte mamma! ♥
Det är så skönt, för Liam verkligen stormtrivs med både Anki & Stefan!

Nä, ska ta och lägga mig i soffan och bara slappa... hoppas på att somna en liten stund!

Hoppas nif år en bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0