Proppmätt...

och fruktansvärt illamående är vad jag är just nu!!! Det vart aldrig våfflor till efterrätt när vi käkat lunchen idag så eftersom det är Torsdag så lyxa vi till det med våfflor till middag istället för pannkakor!!! :) Så nu är jag så äckligt mätt fast jag bara fick i mig lite mer än halva våfflan + en knäckemacka med leverpastej på! Idag tog vi en tur ner till fåren och matade dom & hade det mys och nu är jag så trött så jag skulle bara vilja gå och lägga mig! Tog några bilder nere vid fåren så kanske slänger upp dom på bloggen senare när jag sitter vid datorn! Så skönt att blogga från iPhonen ibland! :) Liam och jag ska alldeles strax ta oss ett härligt bad & göra oss iordning för kvällen då han ska upp till dagis! Men först ska vi kolla klart på Pippi! :) Såååå skönt att äntligen klippa av sig håret imorgon! Skönt att ha det gjort innan lillen kommer ut! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0