Paket!


Idag åkte jag som sagt ner på stan och hämtade ut 2 st paket som kommit, var dels Liam´s nya skor, både adidas skor & 1 par sandaler, 1 par shorts och en trehjuling...
Sen var det även rutschkanan som kommit, och snacka om att någon vart glad när jag kom hem med sakerna! :)

Trehjulingen & rutschkanan är ju egentligen födelsedagspresenter till Liam´s 2 årsdag men tycker han är värd att få dom redan nu och så får han nå annat fint dagen han fyller! :)

Rutschkanan var ju det bästa... den sitter han och åker ner för hela tiden och har hur skoj som helst!

Däremot var jag inte så värst förtjust i trehjulingen faktiskt... men man ska inte klaga när man betalade mindre än halva priset för den!
Så imorgon innan älsk åker och jobbar får han fixa iordning den!

Skorna & shortsen är jag supernöjda med... Adidas skorna passade perfekt medans sandalerna var lite stora men han kan gå i dom så dom får duga! :)

Kommer kanske upp lite bilder senare på rutschkanan & Liam...

Just nu känner jag bara för att gå och lägga mig på soffan då det hugger i magen, kanske tagit i och burit förmycket idag...
Ska bli skönt att gå och lägga sig och slappa i sängen när Liam gått och lagt sig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0