Överläkaren...


Då har jag precis pratat med en överläkare på förlossningen ang. det sista TUL jag var på! :)
Min BM ringde upp och bad dom ringa mig så känns både skönt & tryggt och ha pratat med henne...
Fått reda på lite mer hur det stod till med bebis osv.
Just nu så ska vi avvakta med igångsättning men har jag inte kommit igång i v. 41+0 så ska jag in på en kontroll till och kolla och då blir det igångsättning!
Men vi hoppas på att jag ska komma igång själv även denna gången!

All info om det nu blir av så får jag det den 7.e Juni då jag ska på kontroll hos våran BM igen, hon jag pratade med nu skrev in allt till henne i min journal!

Eftersom bebis vuxit på sig lite sen det näst sista TUL jag var inne på till det sista TUL så känns det ändå väldigt tryggt...

Jag hoppas ändå att jag kommer igång snart själv! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0