Omubleringen...


Kom ju på att jag tog en bild med iPhonen när vi hade börjat flytta lite saker så lägger upp några bilder!


Mitt under stöket! :)



Bilder efter allt är flyttat!

Jag är lite less på våran Billy bokhylla från IKEA som vi köpte när vi bodde i Södertälje för ca. 4 år sedan...
Den är så stor.. haha... men lägenheten vi bodde i i tälje var mycket större fast den ändå var mindre än den vi bor i idag! :)



Som ni ser på bilden så är allt bara upplagt i bokhyllan så det är en del småfix kvar där! :)
Det ska även upp en massa tavlor m.m på väggarna...
Helst vill jag vänta tills lilla pyret är ute med att sätta upp tavlor...
Men vi får se hur det blir!

Ska skaffa en STOR tavla med båda barnen på sen i svartvitt och ha ovanför soffan! :)
Kommer nog bli mycket bilder på just barnen tillsammans...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0