Omublerat om m.m


Fick ett ryck att fixa iordning vardagsrummet idag, har tänkt många gånger på att omublera om där men har aldrig blitt av eller så har jag ångrat mig... men idag så fixade jag & älsk iordning där!
Medans vi fixade & donade så fick Liam vara inne och busa med Anki & Stefan och det gillades! :)

Nu är vi äntligen klara förutom att jag har lite småfix kvar att göra men inga större saker! :)
Har även hunnit vart iväg och handlat lite granna och ska alldeles strax börja med käket...
Idag blir det att grilla... smarrebarr!
Blir att grilla kycklingfileér, sen blir det pommes, beanesås och sallad till! :)

En helt underbar Lördag! ♥

Efter käket blir det nog att vi går ner till fåren och kollar så vi kommer ut på en liten promenad iaf! :)
Är ju så sjukt härligt väder ute så man kan ju inte sitta inne och uggla! :)

Jag har ju ingen före & efterbild så kan ju inte lägga upp bilder heller...
Efterbilder går ju alltid att fixa men roligare om man kan jämföra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0