Ny vecka!


Måndag - Ny vecka, med nya möjligheter! ♥



Skönt att det äntligen är en ny vecka och dessutom är denna veckan kort känns det som då älsk enbart jobbar Måndag, Tisdag och är ledig på Onsdag sen jobbar han Torsdag och är ledig Fredag, Lördag & Söndag! :)
Känns riktigt, riktigt bra!!!

Jag ska alldeles strax ta och väcka Liam för att göra iordning honom så han kommer iväg till dagis! :)
Igår när han skulle nattas sa ja till honom att han skulle till dagis imorgon, han sken upp som en sol och utbrast glatt: JAAAAAAAAAAAA...

Min lilla fis, han trivs så bra på dagis och blir jämt glad så fort han kommer dit och får leka med sina kompisar! :)
Så härligt att se sitt barn bli så glad! HaHa

Lite annat prat nu då... jag börjar faktiskt lessna på att va gravid nu om jag ska va ärlig!
Vill bara att detta ska va över, det är ju inte lång tid kvar nu endast 10 dagar till Bf men jag kan ju som sagt gå över tiden eller så kanske pyret vill komma ut tidigare...
Det vet man ju som sagt inte, men i vilket fall som helst så kommer h*n ut till oss i Juni månad! :)
Men man är lite orolig då man inte känner så värst mycket rörelser nu på slutet, men hör dock hjärtljud så det ska nog inte vara någon fara där inne! :)
Längtar så sjukt mycket tills lilla pyret kommer ut till oss! ♥

Väntar även samtal från överläkaren på Eskilstuna Sjukhus ang, mitt sista TUL jag var på eftersom hon var tvungen att vara på förlossningen just den dagen så vart ju inte som vi planerade...
Så man får hoppas att hon ringer idag!
Men skulle hon nu inte ringa under dagen så skulle jag ringa min BM direkt imorgon bitti för då skulle hon ta tag i detta och höra av sig till överläkaren!
Så det känns riktigt bra...
Men skulle va skönt att själv få prata med överläkaren B om hur det var med bebisen, alla måtten, sen det här med igångsättning m.m!!!


Det ska bli så otroligt skönt att börja komma igång med träningen som jag har vart tvungen att lägga åt sidan nu då jag vart gravid, dels för jag åkte på blödningar sen att jag åkte på foglossning så kändes inte så bra att träna då!

Nähä, om man ska ta och gå in och väcka vilden och ge honom lite frulle så man kan klä på honom, borsta gaddarna och göra han redo för dagis!

Hoppas ni får en kanon Måndag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0