Nervös & Orolig!


Mycket tankar i mitt huvud just nu... hoppas dock att jag kommer få mycket positiva svar på Måndag när vi ska in på ytterligare ett TUL (tillväxtultraljud).
Det var våran BM som valde vem som skulle utföra ultraljudet och hon valde självaste överläkaren som ska kontrollera allt denna gången, visst det känns väldigt tryggt samtidigt som jag hade velat slippa detta...

Usch, nu ska man gå och va nervös och tänka på detta hela tiden, men som sagt jag hoppas lilla pyret verkligen har vuxit till sig lite... låg på -16,6% så hoppas verkligen att %.en har sjunkigt och inte blivit högre!

Lilla pyret har även fixerat sig, och nu längtar jag bara tills den dagen då jag kommer få upp dig på mitt bröst! ♥
Längtan är enorm! ♥


Min stora lilla vilde somnade strax efter 19 idag och jag sitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på!
Ska iofs. bädda sängen... men sen då?
Man kanske själv skulle ta och lägga sig, glo på någon film och bara hoppas på att man själv somnar!
Det får nog bli så... att lägga sig i en nybäddad säng är nog bland det skönaste som finns! ;)

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0