Mysdag!


Det är precis vad jag och min lilla skatt ska ha idag...

Har precis hämtat hem min skatt från dagis och givetvis så började det hagla när vi skulle cykla hem!
Så idag blir det att ha det mys inne och titta på film och bara ha det bra...
Busa runt lite i fisens rum med duplo, bilar och allt vad han har! :)

Fast det ser ut som om solen kommer fram lite nu... så man får väl se om vi tar och går ut en stund senare innan det är dax att käka lite middag...
Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig och att det inte kommer massa hagel igen!
Lite regn gör ingenting om man går ut i men just när det öser ner eller kommer hagel så är de inge härligt att va ute!

Man får väl hoppas att det blir kanonväder imorgon så man kan va ute och busa när ändå Liam inte ska till dagis!


Om ändå min OnePiece Jump in Teddy Fleece kunde komma hem idag, är så sjukt frussen av mig så skulle bara vilja lägga mig i sängen under täcket och bara ha det bra!
Tänk om man hade sin OnePiece Jump in Teddy Fleece nu att gosa ner sig i soffan i!
Det skulle va grymt härligt!
Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, jag är lika frussen av mig ändå!

Sen kan man ju alltid ta med sig sin OnePiece Jump in Teddy Fleece och mysa runt i när man ligger på BB! :)
Åhhh... vad jag längtar efter lilla pyret i magen... allt är så gott som klart här hemma så nu kan den lilla mer än gärna få komma ut! ♥
Är bara lite saker som ska köpas hem... :)


Älsk har åkt till jobbet för ett tag sedan då han fick mess om dom kunde komma lite tidigare då det verkar va kaos på jobbet...
Men han åkte ju inte så värst mycket tidigare än vad han brukar göra, så Liam hann vinka av pappsen när han skulle åka! :)


Nä, mysa med min fina skatt nu och kolla på Pippi!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Låter som en mysig eftermiddag! :)

Har tänkt ha min ziperall med mig till förlossningen också o strosa omkring i där! Såå härligt ju! :D

2011-05-02 @ 15:11:05
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0