Mysdag!

Liam och jag har precis kommit in från att ha vart ute i 3 timmar och haft det jättemysigt!
Även Anki kom ut och busade med oss, lekte i sandlådan, var runt i skogen och busade en massa! ;)
Så skönt... nu ikväll har jag inte haft sådär extremt ont som jag haft på dagen så jag har kunnat röra på mig mer, men man ska ju inte ropa hej för det kan ju komma tillbaks precis när som helst!


Funderar på om Liam ska få va vaken lite längre idag då han inte ska till dagis imorgon eftersom han är ledig, men vi får se hur det blir med den saken!
Själv känner jag mig väldigt pigg, sov 2 timmar efter att vi hade storstädat här hemma och det behövdes verkligen...
Men jag lär väl somna skapligt idag iaf. brukar bli trötter vid 20 tiden! :)


Imorgon är det dax för MVC besök igen, då är jag i v.36 (35+5) och snart har vi vår 2.a lilla solstråle hos oss! ♥
Lyssna på bebis och prata en massa!
Känns alltid så skönt att komma och prata med våran BM hon är så himla förstående och bryr sig verkligen om det som jag har gått igenom!
Sen får vi även se om det kommer bli ett sista tillväxtultraljud... hoppas dock jag ska slippa åka in och hoppas verkligen lilla pyret vuxit till sig lite!


Nä, nu ska jag mysa med min lilla vilde! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0