Mys Söndag!

Idag har Liam och jag haft en riktig toppendag tillsammans med Lina och Emelie! Magnus, Wille och Emelie hämtade upp mig och Liam när dom skulle åka hem! :) Så skönt att komma ut på landet och bara ha det mys! ♥ Vi har pratat, myst, barnen har busat en massa och vi tog även en promenad bort till hästarna och klappade dom! :) Vädret har vart helt underbart... Men idag innan vi åkte ut hade jag en sån grym smärta så det var sängläge som gällde för min del, men vi åkte ut ändå! Nu har den grymma smärtan kommit tillbaka, som en ilande känsla upp i höfterna och svanken så det blir alldeles strax sängläge för min del!!! Väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den! Så skönt att älsk kommer hem redan kl. 22 idag!!! ♥ Nä nu säger jag godnatt & hoppas ni haft en bra Söndag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0