MVC + TUL V.38 (37+5)


Då har vi precis kommit hem och allt har gått åt rätt håll så jag är hur nöjd som helst! :)
MVC besöket var kanon

Blodtrycket låg på: 110/60
Bebis hjärtljud: 145 slag/min
Sf måttet: 36

Magen har även sjunkigt ner en hel del! :)
Nära nu! ♥



Efter MVC vart det att åka direkt in till Eskilstuna Sjukhus för att göra ett TUL!
Var ju meningen vi skulle göra 3D och sånt idag men B (Överläkaren) var inte där så var en annan tjej som tog hand om oss idag!
Men det gick bra ändå och bebis hade växt på sig lite granna!
Sist jag var inne låg jag på -21,8% och idag visade det -18,7% så det är ju positivt och är inte akut med igånsättning! :)
Bebisens vikt idag är beräknat till 2551 g så den hinner nog växa på sig lite till! ;)
Har för mig att Liam låg på samma vikt just 2 veckor innan han föddes...

Aja, det återstår som sagt att se!

Hon som gjorde TUL på mig idag skulle be B (överläkaren) att ringa mig så fort som möjligt så skulle vi prata via telefon och kanske boka in ett möte till om vi nu hinner!

Måste även ringa BM imorgon eftersom vi aldrig bokade in en ny tid hos henne pga. av att jag skulle in på TUL idag!


Det är väl det jag har att skriva om dagens händelser!

Nu ska vi alldeles strax åka iväg och storhandla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0