Måndag...


Härligt att det är Måndag och en ny vecka igen! :)
Dock så åkte älsk och jobbade tidigare idag igen, 13-24... men så är det när det är kaos på jobbet!
Han får väl passa på och jobba så mycket som möjligt nu då han inte kommer vilja jobba så mycket när det lilla pyret har kommit! ;)

Jag har gett extranyckeln till Anki idag om det skulle vara någonting och jag bara ringer till henne så kan hon komma in eller om det är någonting annat som händer.
Känns väldigt skönt!

Har även fått vila ett tag idag, både Liam och jag har nästan precis gått upp och det är så skönt att jag har fått slippa ha värkar endast haft små känningar men inte alls någonting som är farligt eller har gjort ont!
Så jag funderar på om Liam & jag ska klä på oss lite kläder och gå ut och gå i skogen!
Titta om vi hittar fler fina liljekonvaljer, va ju ute i skogen igår jag, Liam & älsk och plockade en del men såg så tomt ut då alla går och plockar här! ;)

Sen ska man försöka hitta på någon middag idag också, men tror det blir att fixa iordning lite lasagne!

Hmm, jag som trodde & sa till Lina igår... att det var Tisdag idag.. haha!!!
Trodde stenhårt på att Liam skulle till dagis idag men eftersom det bara är Måndag idag så ska han ju inte till dagis! ;)
Men imorgon är det dags för dagis iaf. :)
Fattar inte varför jag fick för mig att det var Tisdag idag när det var Söndag igår?!?!? ;)

Lina & jag pratade om Liam & jag skulle komma ut till dom på Tisdag, men nu när jag haft värkar och allt så känns det tryggare och skönare för mig att vara på hemmaplanen!

Har inte så mycket att skriva om just nu! Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0