Längtar som en tok...


...till imorgon då vi ska till MVC och lyssna på bebis sen vidare in till Eskilstuna Sjukhus där jag ska in på mitt troligen sista TUL och titta/lyssna och gå igenom bebis helt och hållet!
Imorgon skulle jag in i någon annan maskin och även göra 3D ultraljud, ska bli riktigt spännande och kul!
Är ju så grym skillnad och göra vanligt UL och göra 3D, blir så grymt mycket finare bilder så man får väl hoppas att man får till någon bra bild!
Men det är svårt då bebis är "stor", så man får ju inte med hela bebis på en bild...
Var ju inne på 3D 2 veckor innan Liam föddes också så man ser ju typ bara huvudet, men är grymt häftigt med 3D UL!


Så nu läääängtar jag till imorgon och hoppas verkligen att det är det sista TUL jag behöver åka in på innan lilla pyret vill komma ut!
Vi får ju även reda på hur h*n ligger i kurvan och om det blir aktuellt med igångsättning eller om jag slipper det!
Hoppas dock att jag ska bli igångsatt, allt för bebis hälsa så den får komma ut och få i sig den näringen som den behöver eftersom den inte får det i magen!

Fast det återstår som sagt att se imorgon! ♥

En 3D bild på Liam 2 veckor innan han föddes!
(Eskilstuna Sjukhus 2009-06-16)



Nu ska jag ta och fortsätta med städningen här hemma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0