Kväller!


Liam & jag har spenderat våran dag ute ända sen vi klev upp efter att ha legat och vilat lite lunch en stund!
Vart riktigt härligt väder idag förutom att det har blåst nå fruktansvärt!

Vi gick ut i skogen då även Anki & Stefan + hunden Ozzy följde med oss, plockade lite liljekonvaljer och hade det skoj!
Efter att vi kommit hem från skogen så stannade vi ute på framsidan där Liam fick fortsätta busa av sig...
Har vart så skönt då jag inte haft några starka värkar utan har kunnat gått och busat lite med min fina prins! ♥

Här om dagen fick jag ett ryck och göra iordning våran rabatt genom att rensa bort en massa blommor, ogräs och lite annat så nu ser den ganska så tom ut och jag vet ej om vi ska sätta någonting där i år!
Men jag har iaf. ställt ner våran tomatplanta där nere så ska bli kul och se om det blir någonting av de små skotten som har vuxit till sig och blivit stora nu som jag fick av min käre mor för ett tag sedan! :)

Annars har vi inte gjort så mycket, när vi kom in vart det lite mys sen sätta igång med middagen som vi precis ätit!
Vart Lasagne idag men som vanligt så äter inte Liam nå speciellt, han har sina perioder! ;)
Man får väl hoppas de vänder någon gång, dom dör eller svälter ju inte ihjäl precis!

Nu blir det nog bara lite mys innan vi ska ta oss ett kvällbad innan välling & nattningen!
Ska bli så skönt att det är Thomas som börjar lämna Liam på dagis imorgon då jag gärna inte vill cykla/gå själv och få värkar...
Man vet ju som sagt inte... dom kommer ju bara! :)
Fast jag kommer säkert gå med och lämna honom sålänge jag inte går själv! ;)

Slänger in några bilder från idag här i inlägget också!
Har ej tagit nå värst med bilder de senaste dagarna...


Liljekonvaljerna vi plockade idag!

 

Mamma & Pappa´s underbara goooding! ♥

 

Våran lilla rabatt på framsidan! ;)
Mycket finare nu när allt ogräs, gamla krokusar m.m är borta! :)
Men funderar på vad man ska sätta, skulle vilja ha 3 st buskar och lite smått & gott i rabatten...
Får se vad det blir av det sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0