Känns riktigt bra!


Idag väntade jag som sagt samtal från överläkaren på Eskilstuna Sjukhus som aldrig hörde av sig... så blir att ringa till BM imorgon bitti så hon ringer upp till sjukan och pratar med B!
Hon kanske ber henne ringa mig också, det vet man ju aldrig!

Men det var inte de som kändes bra utan imorse skickade jag iväg ett mail till min Dietist ang. hur jag mår, känner, oroligheter och en massa annat och nu efter kl. 16 så ringde hon upp mig och pratade massa så känns riktigt, riktigt bra att ha pratat ut med henne!
Man blir så peppad och man mår alltid så bra efter att man pratat med henne!
Hade ju inte förväntat mig att hon skulle ringa upp utan trodde hon skulle maila tillbaks! :)

Och enligt G så ska dietisten på Eskilstuna Sjukhus skriva ut recept på näringdrycker till mig eftersom bebisen i magen inte får i sig den näringen som den behöver så hon tyckte det var så sjukt att dom hade sådana regler där!
Men skit sak samma snart är allt över och hon tyckte jag kunde dricka Modifast eller Nutrilette eftersom det innehåller väldigt mycket som bebis behöver eftersom jag är opererad, likaså om jag nu ammar så ska jag också dricka det istället för att slänga ut dyra pengar på näringsdrycker!

G kan ju inte skriva ut recept till mig då jag inte tillhör Sthlm´s län längre... men ändå är det till henne jag får åka på kontroller...
Tråkigt nog att 2012 är det sista gången jag kommer träffa henne, men däremot kommer vi nog hålla kontakten!

G vart iaf. jätteglad att vi skulle ha en bebis till och pratade på som bara den! :)
Lovade att jag skulle skicka både bild och hur allt gått, vikt längt.. ja hela faderallan till henne när vi kommit hem! :)

Ja de va väl de som fått mig på bra humör idag...

Sen har vi vart ute hela dagen och busat, cyklat ner till fåren och matat dom, fikat, busat, myst och haft det allmänt trevligt!
Nu har jag & Liam precis badat och nu ska han nattas sen ska även jag ta och gå och lägga mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0