Jobbigt...


Jag som ville lägga mig i sängen och vila/sova... men så kommer denna värken i svanken/ryggen smygandes...
Hoppas dock att den inte blir värre!
Kände när jag nattade Liam hur illamåendet kom sen att lilla pyret började röra på rumpan stup i ett och nu har även värken i svanken/ryggen som sagt smygit sig på!

Det är så JOBBIGT att vara hemma själv så sent på kvällarna nu med att det är jag som MÅSTE natta Liam varje kväll (förutom Fredag & Lördag) och sen när man får dessa värkar så är det inte alls kul!
Skulle hellre se att nu när vi är i slutet av graviditeten att Thomas skulle jobba dagtid iställer, men det är ju inte så mycket man kan göra åt den saken! :)
Är det någonting som händer eller om jag mår riktigt piss så väljer han ju familjen före jobbet och åker hem på en gång!
Sen har jag även Anki & Stefan som ställer upp nå fruktansvärt så skulle de va nå akut så kommer dom bara in!

Det är ju som sagt inte lång tid kvar nu och då kommer jag ju ha min stora älskling hemma 2 veckor efter förlossningen sen jobbar han någon vecka och sen är han hemma ganska snart igen på 3 veckors semester! ♥
Kan inte bli en bättre sommar, vi har så mycket som vi har planerat att göra och det bästa är nog att vi ska åka in till Eskilstuna Zoo och bara mysa... vilket jag vet att Liam kommer att ÄLSKA! ;)
Mamma/mormor ville även följa med så det kommer bli hur mysigt som helst! ♥

Nä, jag ska nog ta och sätta mig i soffan och mumsa i mig lite äppelpaj med vaniljvisp och glo på dumburken!
Och HOPPAS att de värsta värkarna håller sig borta så kanske jag kan somna i soffan! ;)
Hoppas kan man ju alltid!

Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0