Inte lång tid kvar nu...


Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag har Bf, och jag längtar bara mer och mer efter att lilla pyret ska komma ut även om det är bra om jag går över tiden så pyret får stanna inne i magen och växa till sig lite mer...
Men samtidigt vill jag ju ha ut h*n så fort som möjligt! ♥

Jag är ju beredd och förvarnad att jag troligen kommer få stanna kvar på sjukan eftersom bebis i magen inte får i sig den näringen som h*n behöver, så någon/några extra dagar kommer det säkert att bli kvar så bebis verkligen får i sig den näringen h*n behöver!
Det är ju bättre det än att åka hem samma dag eller dagen efter, jag gör allt för att bebis ska må bra!

Idag ska jag ju även ringa min BM eftersom överläkaren B från Eskilstuna Sjukhus aldrig hörde av sig igår ang. mitt sista TUL som jag var inne på...
Så nu ska vår BM höra av sig till henne för att se vad som händer osv.

Längtan efter den lilla i magen blir bara större och större för varje dag som går, tänk att snart är vi 4 stycken i familjen! ♥
Men vad som helst kan ju fortfarande hända, ingenting är ju säkert men så ska man ju inte tänka fast ändå finns ju tankarna där...

Åhhh.. lilla bebis kom ut nu, vi alla längtar efter dig! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0