Inte fått mycket gjort...


Som sagt, jag har inte fått mycket gjort av det som jag ville göra idag... som tur är så är det INTE stökigt här hemma eller så!
Fick så fruktansvärt ont, så vi tog och vilade en stund och nu har jag precis klivit upp och ska sätta fart med lite lunch här hemma!

Det jag har fått gjort här hemma:

 Diskat
 Sätta på en maskin med tvätt
 Fixa iordning & bädda bebis säng
 Plockat i Liam´s rum

Det andra som stod på listan kan jag ta imorgon när älsk är hemma så kan man hjälpas åt även om vilden också är hemma! ;)

Tvätta fönstrena gick ju inte då solen bestämde sig för att komma fram, det som skulle bli en massa regn idag och allt... det går inte att lita på vädret! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0