Ibland vill man bara ge upp!


En sådan dag har jag idag, skulle bara vilja gräva min egna grav och lägga mig där i för att komma bort från verkligenheten en dag och för att sedan komma tillbaka och va en helt ny människa!!!
Mår verkligen APA just nu, visst hormoner som spökar men inte enbart det!
Det finns alldeles för mycket IDIOTER i detta avlånga land och dom som kallat sig vänner men beter sig som svin kan bara fara och flyga!
Värsta jag vet är falskhet så nä tack... försvinn ur mitt liv!!!

Önskar att allt bara kunde va över, tårarna sprutar, mycket tankar, funderingar, oro, sorg samtidigt som det gömmer sig både mycket lycka & glädje inom mig!!!

Mer behöver jag inte skriva!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0