Hot Hot Hot


Satan i gatan så varmt det är att städa i detta väder, men det är så skönt att sommaren verkligen är här! :)
Nu kan man gå runt i kjol, klänning, shorts, linne... Me Like! ♥
Älskar verkligen sommaren!

Vi håller som sagt på att städar & vädrar en massa här hemma och än så länge har vi diskat, dammsugit & svabbat hela lägenheten, rengjort badrummet, plockat med lite saker, tvättat en maskin med bebis täcke, kudde & spjälskydd och även hängt upp det på tork! :)
Sen ska det bara bäddas och göra fint i bebis säng! ♥

Jag ska även ta och fixa iordning skåpen i hallen så jag får in lite saker, finns mycket saker där som man lätt skulle kunna kasta! :)

Men nu börjar jag känna mig riktigt hungrig så vi ska alldeles strax ta och trycka i oss en varsin panpizza så det blir en tidig lunch för oss idag! :)
Sen ska jag nog ta och försöka vila lite granna innan det är dax för mig att cykla och hämta hem vilden från dagis igen!

Ska passa på att va ute massa idag också när Liam kommer hem, vädret är ju bara så underbart! ♥

När jag cyklade och lämnade Liam på dagis imorse så hade jag inte alls så värst ont, men när jag väl klev av cykeln så knaka det till i ljumsken och det kom en riktig smärta... så där stod jag och hade sjukt ont men vi tog oss in till dagis tillslut där jag satte mig ner en stund och tog av Liam kläderna + pratade med en av fröknarna!
När smärtan väl släppte lite granna så reste jag mig igen och gick, men man såg som sagt ut som en anka som kom gåendes! HaHa
Dom måste ha skrattat åt mig! :)

Men smärtan har inte fått mig att inte städa här hemma, vill gärna passa på att ha det fint här hemma och få saker och ting gjorda när Liam ändå är på dagis... man hinner med så mycket mer då! :)
Även om han kommer hem och stökar ner igen så är det ändå skönt att ha fått städningen gjord! :)

Nää... nu är nog pizzorna klara så ska sätta mig och käka!

Hoppas ni får en underbar dag, för det ska jag/vi ha! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0