Härligt med Torsdag...



... och sista dagen på veckan som älsk jobbar, sen är han hemma 2 hela dagar med oss! ♥
Dagarna & veckorna går så himla fort tycker jag, tyckte nyss att älsk var hemma! :)
Fast det är ju bättre dagarna/veckorna går fort än att dom går i snigelfart...

Tråkigt att älsk ska börja jobba kl. 13-24 idag istället för det vanliga 15-24, så detta kommer bli en lång dag men vädret ser lovande ut!
Inte för att det är sådär jättevarmt ute ännu men solen skiner och det blåser inte ens! :)
Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig, men det ska ju tydligen bli lite regn på dagen!

Idag blir det att va ute så mycket som möjligt, ta och gå en långpromenad och bara ha det bra!
Känner att jag vill komma ut och gå, så vi får se vart vi tar vägen...
Tror det blir en sväng runt golfbarnan, vet inte hur långt det är men det är en bra bit! :)
Ska försöka hitta stegräknaren så jag kan ha den på mig! (Om jag nu inte kastat den)
Annars ta ner någon stegräknare app till min iPhonen men dom litar jag inte på så värst! :)
Så nu hoppas jag verkligen att solen håller i sig och att det INTE börjar regna!

Idag skulle min käre mor gå över till Johanna och hämta de 2 kassarna med barnkläder som hon glömde bort att göra igår! :)
Sen får vi väl se om mamma/mormor & pappa/morfar kanske kommer hit i helgen och myser med oss...
Skulle va bra att ha kläderna innan lilla pyret tittar ut så man hinner tvätta upp dom och sortera i pyrets byrå! :)

Nä, jag sitter fortfarande i mina morron/nattkläder så jag ska ta och klä på både mig och vilden för att sedan börja dagen! :)

Hoppas ni får en underbar Torsdag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0