Härligt med Torsdag!


Helgen är äntligen här (iaf. för oss), då älsk jobbar sin sista dag för denna veckan! ♥
Härligt, härligt!

Vädret ser dystert ut just nu men hoppas att solen ska kika fram snart som dom sagt att det ska vara, men det är inte kallt då vi redan har +14,7 grader ute! :)

Idag har jag inte den blekaste aningen om vad vi ska hitta på, men funderar på att göra iordning lite picknik med saft och några kakor och dra ner till fåren och sätta oss och ha det mys!
Det är så mysigt där nere, det är som en stor trädgård med massa fina kolonilotter, sen är det skog, grillplats, 2 st fårhagar även en stor dam håller dom på och bygger där! :)
Men det beror iofs. på hur vädret blir frammåt eftermiddagen men va ute så mycket som möjligt ska vi iaf. vara!
Kanske blir en tur i skogen också, just nu har jag inga stora känningar eller nån värst smärta så man kan hålla tummarna att smärtan håller sig borta idag... men det är väl bara någonting man kan drömma om!

Funderar även på att beställa klipptid idag och hoppas att dom har någon till imorgon!
Skulle va så skönt att bli av med kallufsen som man har, mitt hår växer ju som ogräs! :)
Jag trivs bäst i kort & ruffsigt hår och tycker jag passar mycket bättre i det än i långt hår!
Har alltid använt mig av denna bilden nä jag har klippt mig, tycker den är snygg men denna gången vill jag nog ha lite annorlunda!


Det blir ju inte exakt som bilden utan dels blir det lite kortare, mer ruffs och jag tycker att dom 3 gångerna som jag klippt mig har blivit mycket bättre än själva bilden så hoppas jag även ska bli nöjd denna gången! :)
Han som klipper mig är så grymt duktig & trevlig! :)

Vi får se hur det blir med den saken, skulle va så skönt om man fick klipptid imorgon då Liam ändå är på dagis så kan man hämta hem honom på vägen hem!
Även om älsk är hemma imorgon också, fast då kan han ju åka med ner på stan så kan man gå runt och kolla lite granna på barn/bebiskläder också! ♥
Finns ju inge mysigare än små bebiskläder! :)

Liam & jag har precis ätit lite frulle och snart så ska jag ta och väcka älsk också... ska ta och gå ut och göra iordning lite kaffe nu!

I helgen har vi lite planer på att åka ut till Magnus, Lina & lilla Emelie
och grilla och ha det mys!
Men vi får se hur det blir med den saken, skulle va mysigt iaf.
Skulle va skönt att åka ut dit nu innan lilla pyret vill titta ut! :)

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0