Härligt med Fredag!


Hela familjen är hemma och samlad! ♥
Kan inte bli bättre! :)

Idag ska jag ta och städa här hemma, med det som jag inte gjorde igår! :)
Ska bli så skönt att få det gjort... ska ju ändå bara bli regn idag, men det ser inte ut som det just nu!

Jag går även in i en ny vecka idag... går in i v. 37 (36+0) så nu är det inte lång tid kvar tills vi har vår nya lilla solstråle hos oss! ♥
Längtan bara växer och blir större för varje dag som går! ♥


Igår vart det inte nå värst bloggande för mig, vi var ute i stort sätt hela dagen efter att jag hade hämtat hem Liam från dagis!
Vi firade även Anki som fyllde år, fikade, busade runt en massa så vi kom väl in strax efter 19 på kvällen...
Då vart det att varva ner lite i soffan för att sedan gå och lägga oss... ja faktiskt båda 2 somnade ganska så fort! :)
Att Liam orkade hålla sig vaken hela dagen fast han inte sov någonting på dagis de förtår jag inte, han som allt brukar vilja sova 1-2 timmar till lunch! :)
Men han var go och glad för det! ♥

Nu hör jag att det är någon som har vaknat så ska mysa med min fina lilla guldklimp! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0