Härliga Onsdag!

Vädret är helt underbart, soligt, varmt och man vill bara va ute! :)
Vilden är på dagis och jag har passat på att dammsuga, svabba golvena och plockat & donat lite granna här hemma! Skönt att ha det gjort!


Annars idag händer det väl inte så speciellt mycket, ta det lungt tills jag ska hämta hem vilden igen och hoppas på att vi kan ha en helt underbar dag tillsammans utan en massa trots, bråk och gnäll!
Utan vi ska passa på att va ute så mycket som möjligt och ta vara på detta underbara väder, ska ju hålla i sig ett par dagar nu vilket är väldigt skönt!
Tror det kommer bli en tur ut i skogen och busa runt lite, det är ju någonting som Liam tycker om... klättre på berg, hoppa runt, plocka både kottar & stenar och ha det allmänt skoj! :)


När jag hämtar vilden från dagis ska vi också ta och cykla ner på stan för att hämta ut ett paket som är till Liam & lilla pyret i magen!
Det är pippi dockan & snuttefilten som har kommit! :)
Skönt att va ute och röra på sig lite och Liam älskar verkligen att cykla så det passar perfekt att ta det samtidigt som jag hämtar hem honom från dagis! :)


Nu ska jag ta och kika i frysen vad vi har så jag kan ta fram och göra iordning lite lunch till mig & älsk och även kika vad vi har att göra iordning till middag idag!


Idag är det 1 vecka kvar tills jag ska in till MVC + in till Eskilstuna Sjukhus och kolla lilla pyret igen! ♥

Även 1  vecka kvar tills lilla pyret kan komma precis när som helst... åhh vad vi längtar! ♥
Däremot kommer jag troligen bli kvar på sjukan någon/några dagar när pyret kommit ut då h*n inte får i sig näring i magen så kommer nog bli att stanna kvar på sjukan så pyret får i sig den näringen som behövs!
Det är iaf. var överläkaren och vi pratade om när jag var inne i Måndags så jag är ju beredd på att jag kanske kommer få stanna kvar som sagt!
Men det är ju inte 100% säkert att de blir så, men bättre att va beredd och packa BB väskan för det!
Nä fixa lunch var det!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Skönt att hinna få så mycket gjort under dagen!

Jag känner igen det där med att bebisen inte får näring och är liten. Våra graviditeter verkar ganska lika varann.. Hoppas allt går bra för dig! ♥

2011-05-18 @ 19:40:33
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0