Godmorgon Tisdag!


Vilken tråkig dag att vakna upp till och ser att det faller ner en massa snöflingor från himlen...
Helt sjukt, men det är ju knappast någonting som kommer ligga kvar och det ska man väl va glad för! :)


Natten har vat helt OK, har fått gått upp 1 gång då Liam kom traskandes in till oss men älsk la tillbaka honom i sin säng men han vaknade igen så jag satte mig bredvid honom en liten stund och han var lite ledsen men tillslut så somnade han om och vaknade alldeles nyss (06.55)! :)

Nu sitter han och tittar på knatte, fnatte & tjatte på äventyr på barnkanalen och myser i sin stora saccosäck! :)


Idag hoppas jag verkligen att vädret kommer bli bättre med sol och värme!

Men idag ska jag nog ta och småplocka lite granna här hemma, rensa och kasta en massa saker som vi inte alls ska ha kvar...

Älsk ska även börja jobba vid 13 idag istället för vid 15! :(
Så det suger ju... men han slutar ju som vanligt vid 24 så kommer bli en lång dag känns de som...

Fast jag ska ändå va glad, väntar ju på att 3 paket ska komma och 2 stycken kommer jag få hämta ut idag och det är Liams nya skor, kläder & trehjulingen sen kommer även hans rutschkana idag! :)
Det ända jag inte har någon aning om när den kommer är min OnePiece Jump in Teddy Fleece, men jag hoppas att även den ska komma idag eftersom dom skickade den tydligen samma dag som jag beställde den...
Hoppas kan man ju alltid göra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0