Godmorgon Söndag!


Vaknade hur pigg som helst vid 05.30 idag, även om natten har vart sisådär!
Liam har sovit väldigt oroligt och vaknat titt som tätt, legat och sparkat mig i ryggen och inte legat stilla en sekund!
Men även Liam är vaken nu (har precis vaknat) och sitter nu och kollar på barnkanalen medans jag sitter vid datorn och bloggar lite granna!
Även Liam verkar vara hur pigg & glad som helst!
Bara älsk som ligger och sussar och lär väl inte vara den piggaste idag då han vart lite "lullig" igår! ;)
Men det är hans problem om han dricker alkohol! HaHa
Sen ska han även iväg och jobba idag, 13-22 så han får som sagt skylla sig själv! :)

Funderar på vad Liam & jag ska hitta på idag, just nu regnar det ute men hoppas att vädret kommer bli mycket bättre under dagen!
Eftersom jag gärna vill ut och gå lite, hade tänkt att gå ner till fåren och mat dom istället för att cykla så även Liam får gå och lämna vagnen hemma! (det är inte sådär jättelångt ner dit)
Men vi får ju se hur vädret blir... vill gärna inte ut i regnvädret eftersom Liam´s regnkläder är på dagis och dom vi har här hemma är fodrade och jättevarma så vill gärna inte sätta på honom dom! :)
Måste ta och köpa ett regnset till som vi kan ha här hemma...

Igår när vi skulle lägga oss så kom jag på att jag skulle ju beställa en Pippi docka till Liam + en snutte till bebis i magen...
Men det var svårt att välja färg eftersom vi inte vet vad det är för kön men det vart en fin färg iaf. ska ju inte ha någon betydelse vad det är för färg tycker man!
Emelie hade en Pippi docka i bilen när Magnus hämtade oss och Liam vart som tokig "Pippi,Pippi Titta Pippiii ... puss puss puss" och skulle pussa Pippi hela tiden och var superlycklig över henne...
Och Thomas har hela tiden sagt att vi måste köpa en till Liam då han är så förtjust i Pippi... så nu är det gjort! :)


Imorgon är det dax att åka in på TUL (tillväxtultraljud) igen... och jag känner mig lite nervös inför det men det ska nog gå bra!
Hoppas bara lilla pyret har vuxit till sig lite då det endast är 25 dagar kvar till Bf! ♥
Längtan är så stor! ♥



Börjar känna mig lite hungrig så funderar på om jag ska gå ut och duka fram lite frulle...

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0