Godmorgon Onsdag!


Härligt att det redan är Onsdag, denna veckan ha gått fort...
Redan Torsdag imorgon och sista dagen på veckan som älsk jobbar... Me Like! ♥


Idag ä det dax för MVC besök igen, mysigt att lyssna på bebis! ♥
Är idag i v. 36 (35+5).
Ska även skivas en sammanfattning om hur denna graviditeten har varit + en förlossningsberättelse om hu jag vill ha det!
Men det är ju så svårt eftersom jag bara kan gå på hur det var när Liam föddes och där gick det undan så jag knappt han få lustgas ens! :)
Men lustgasen vill jag absolut inte va utan, men skulle va häftigt att va utan smärtstillande helt och hållet...
Fast det återstår att se, denna förlossning kanske inte alls är liknande när Liam föddes...
Kanske tar mycket längre tid eller så går det fortare, vilket jag INTE hoppas att det gör! :)

Ska bli kul att se resultatet av mätning, hjärtljud, blodtryck, blodsocker och allt idag... hoppas dock att allt ser bättre ut än vad det gjort dom senaste gångerna! :)
Mätningen, hjärtljud & blodsocker har vart helt OK men inte blodtrycket... så hoppas de ökat lite!

Sen får vi även se idag om jag får åka in på ett till tillväxtultraljud, vilket jag hoppas att jag slipper... utan jag hoppas att mätningen visar att det vuxit lite! ;)


Annas idag vet jag inte vad som händer, Liam är ju ledig från dagis... Han går Måndag, Onsdag & Fredag ena veckan sen andra veckan går han Tisdag & Torsdag... Tycker det är rätt skönt! :)
Men det blir nog att va ute den mesta delen av dagen då vädret redan är helt underbart, solen lyser, vi har redan 11 + grader ute och fåglarna kvittrar för fullt! :)

Jag tror dock vi ska ta en liten promenad eller cykeltur ner till fåren och busa runt där nere, så skönt att bara komma iväg och tänka på lite annat ett tag!

Snart är dagen här då lilla pyret finns hos oss också, och den dagen längtar vi nå fruktansvärt till! ♥
Ska bli så kul att se hur Liam kommer va mot sin lillebror/lillesyster då han är så fruktansvärt intresserad av små bebisar! :)
Tror dock Liam kommer bli en underbar storebror och älska sitt lilla syskon! :)

Idag är det endast 29 dagar kvar till Bf, och dagarna rusar ju bara fram! ♥
Så snart kan lilla pyret komma precis när som helst! :)
Samtidigt har jag en känsla att lilla pyret vill komma ut innan Bf, fast det märker man ju! :)
När jag väntade Liam gick jag över Bf med 4 dagar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0