Godmorgon Onsdag!


Bara jag vaken som vanligt och har vart det sen en liten stund tillbaka!
Har hunnit med och tagit mig ett härligt varmt bad nu på morgonen, och nu väntar jag bara på att mina fina ska vakna också! :)

Vaknade inatt vid 3 tiden om att Liam var ledsen och då hade stackarn ramlat ur sin säng...
Han ligger ju inte stilla för fem öre när han sover utan han ska böka runt och ha sig en jäkla massa, men aldrig så han har ramlat ur sin säng! :(
Stackars plutten... men han kom och la sig mellan oss och där somnade han om gott! ♥
Fattar inte varför han ska snurra runt och böka så mycket när han sover, men ändå skönt att han somnar & vaknar i sin egna säng och sover hur bra som helst i den... förutom inatt då han tydligen skulle ramla ner från den!

Idag har jag ingen aning vad jag & fisen ska hitta på, men skönt att älsk bara jobbar idag sen är han hemma & ledig imorgon (Onsdag) för att sedan jobba på Torsdag igen (puckat men sant) men sen är han ledig Fredag, Lördag & Söndag så ska bli riktigt härligt att ha honom hemma och hela famljen är samlad!
Bara hoppas att vädret blir kanon, vilket de sägs att det ska bli men går ju aldrig lita på dessa vädernissar!

Kanske så kommer underbara Linn & goa Noe hit idag, det återstår att se hur det blir med den saken! :)

Imorgon ska även Liam gå på dagis sen tog jag ledig för honom på Fredag eftersom det är klämfredag + att älsk är hemma så då kan lika gärna Liam få va hemma från dagis också! :)


Hoppas även vädret blir kanon idag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0