Godmorgon Måndag!


Härligt med Måndag - Ny vecka med nya möjlighter!

Idag är det exakt 1 månad kvar tills lilla pyret är beräknad att titta ut (31 dagar)! ♥

Det vart inte så mycket bloggande igår om min & Liam´s Söndag, jag hade så fruktansvärt ont i ljumskarna och vi gick och la oss klockan 20.
Måste säga att det var riktigt skönt för både Liam & jag somnade på en gång!

Var ju meningen att jag skulle kolla på BB Live men jag vaknade inte fast jag hade BB 24-7 på!
Vaknade först när älsk kom hem strax efter 00 inatt!


Själv klev jag upp kl 04.45 idag, kan verkligen inte sova... men jag kände mig ändå väldigt utvilad och pigg medans mina andra 2 fina killar låg och sussade så gott! :)
Sen försökte jag blogga men vart ju bara error hela tiden men nu ska det tydligen funka igen! :)

I nästa inlägg så kommer jag lägga upp lite bilder på min & Liam´s Söndag som var hur mysig som helst förutom min förbannade foglossning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0