Godmorgon Lördag!


Hade en riktigt mysig Fredag igår, jag mådde verkligen hur bra som helst! ♥
Sådan dagar vill jag ha mycket mer av! :)

Vi hade det supermysigt på kvällen, låg i soffan och kollade på film och tänkte att Liam fick va uppe om han nu ville det...
Men han var riktigt tröttis så älsk gick in och nattade honom och nu har han nästan precis vaknat (07.35)! :)
Så härligt att vakna upp och känna isg helt utvilad, Liam är mycket gladare då han slipper vakna av någon dum dröm!

Fast jag är rätt seg nu, gick upp strax efter 5 imorse... kan verkligen inte sova... varför?!?! haha
Hade samma problem när jag var gravid och väntade Liam, sov väldigt oroligt och gick upp tidigt på mornarna...
Men det är skönt tat va uppe tidigt, man hinner med så himla mycket!

Har satt på den 2.a och sista maskinen med bebiskläder nu, så ska ta och ställa mig och vika, sortera och lägga in den torra tvätten med bebiskläder!
Även packa ner i BB väskan... kanske dax att sätta fart att packa den också... jag bara flyttar på det hela tiden! :)
Men idag ska det nog packas... skönt att ha det gjort!

Funderar även på om jag ska baka bröd idag, får se om jag orkar och har lust senare under dagen!

Vädret är helt underbart så helst vill jag va ute hela dagen och bara mysa med mina 2 underbara killar! ♥
Men vi får se vad vi hittar på, får ju så fruktansvärt ont om jag ska hålla på och gå en massa... men vill ju inge annat än att va ute och gå och ha det bra!

Aja, ska ta och plocka fram lite frulle sen sätta fart här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0