Godmorgon Lördag!


Här har man vart uppe sen kl. 05 hur pigg och alert som helst! :)
Gick in och tog mig ett bad sen nu sitter jag med färg i håret... som jag alldeles strax ska ta och sköja ur! :)

Vi gick ju och la oss rätt skapligt igår men vaknade strax innan 00 och gick upp och glodde på dumburken, sen la vi oss igen vid 2 snåret men sen vakna jag ju som sagt vid 05 och det slår ju aldrig fel! :)
Men känner mig väldigt pigg och utvilad ändå!
Man får passa på att vila när man kan! :)

Idag får vi se hur dagen blir, Magnus hörde aldrig av sig igår så vi ska ringa lite senare och se hur vi ska göra!
Skulle va skönt att komma ut så Liam & Emelie kan springa runt fritt och busa, nackdelen är som sagt att älsk ska upp och jobba imorgon men det är smällar man får ta! :)
Han behöver ju inte festa järnet precis! HaHa

Men äta gott och ha det allmänt mysigt! ♥

Vädret idag är hur underbart som helst, solen bränner redan och jag ska ta och fixa lite på framsidan...
Rensade våran rabatt igår så idag ska jag ta och ställa ner våran stora tomatplanta där och se om det kommer komma några tomater! :)
Fick ju massa småskott av mamma som nu har vuxit till sig och blivit hur höga som helst, sen om man får ha dom ifred på framsidan är ju en annan femma...
Det återstår ju som sagt att se!

Ska även ta och fixa in en bild på min klippning som jag gjorde igår (fast jag HATAR att va med på kort).
Måste bara fixa iordning håret lite! ;)

Justja... igår gick jag ju in i en ny vecka... gick in i v. 38 (37+0), det hade jag totalt glömt bort! ;)
Tiden går för fort, skulle vilja stanna upp den lite granna! ;)
Så idag är jag i v. 37+1! ♥
Längtan är enorm...

Nu är det lägt att packa ner det sista i BB-väskan + bebis väska... som jag skjutut upp hela tiden...
Men idag ska det bli gjort!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0